Acampada Cambrils 2018

Els passats dies 22 i 23 de febrer, vam anar a Cambrils (Tarragona) per fer l'acampada a la que ens convidàren els companys i companyes de l' IES Vidal i Barraquer de Tarragona.
Quan arrivarem, ens reberen amb molta alegría i amb una cançó que de seguida ens possarem a ballar tots junts.

Després d'una dinàmica de presentació, s'havien organitzat una sèrie de jocs de cucanya, que estàven relacionats amb la mar, ja que Cambrils és un poble pesquer.
Van dividir-nos per grups i començarem a realitzar-los. Van resultar molt divertits ja que ens vam riure molt i passàrem una bona estona. Després ens dirigirem cap a les habitacions o anàvem a dormir i ens vam organitzar les lliteres.

Per la vesprada, després de dinar, vàrem realitzar una ruta pel poble de Cambrils, i visitarem un arbre monumental i el port pesquer.
Una vegada vam arrivar a la Casa de Colònies, hi havia organitzat un gran joc, on ens possàrem per equips i teniem que construïr figures amb uns materials.  Però els "policies" estàven pendents dels jugadors per si feien alguna cosa mal, i podien requisa-hi materials.

Després de sopar, per la nit era l'hora de la vetlada. Els companys i companyes de Tarragona, van preparar un espectacle musical sobre un talent show i coreografies. Nosaltres també varem participar amb la nostra pròpia actuació dels companys i companyes de classe. Fins i tot, els professors i professores, van fer la seua actuació, que va despertar molta especulació i l'aplaudiment de tots els asistets. Després de la vetlada, era l'hora de la festa i la convivència entre tots i totes. Es va organitzar una discomòvil amb llums i molta música, i tots vam ballar fins a la matinada.

Al dia següent, estaven organitzades una sèrie d'activitats, basades en l'esport. Aquests eren el pichi, bàsquet o el fútbol. Tots i totes ens vàrem divertir moltíssim i les rises estaven assegurades.

Després de dinar, era l'hora del comiat, i les companyes i companys de Tarragona, havien preparat una dansa per ballar tots i totes. A continuació i per finalitzar l'acampada, es va fer una avaluació de tots els aspectes i organització d'aquesta.

En definitiva, va ser un nou retrobament  amb les companyes i companys de Tarragona, i va tornar a ser una molt bona experiència per a repetir.

Ens tornarem a vore a Conca!!!

Entrades populars d'aquest blog

Valencia Capital Animal

Carnestoltes TASOQUER

La llengua i la política cultural